Słowo od Dyrekcji / styczeń 2024 (+EN)

[FOR ENGLISH SCROLL DOWN]

Szanowni Państwo,

od 3 stycznia 2024 roku w IGF PAN wdrożony został system Simple mający zastosowanie w modułach: Finanse i Księgowość, Kadry i Płace, Obrót Towarowy i Zarządzanie Projektami.

Zmiany zaszły także w zakresie rejestracji Wniosków o Zapotrzebowanie oraz rejestracji Faktur – dotychczas stosowana papierowa forma obiegu dokumentów została zastąpiona elektroniczną poprzez udostępnienie Elektronicznego Obiegu Dokumentów (EOD).

Na najbliższy czas zaplanowane zostało także wdrożenie pozostałych modułów: Majątek Trwały, Budżetowanie, Raporty i Analizy/BI. Ruszają także prace nad wdrożeniem Elektronicznych Wniosków o Delegację: krajową i zagraniczną.

Pracownikom Instytutu zostały udostępnione dwie nowe aplikacje. Pierwsza dotyczy Elektronicznego Obiegu Dokumentów, w której każdy pracownik może złożyć wniosek o zapotrzebowanie, a także rejestrowane są Faktury za zakupy.

Druga udostępniona aplikacja to mPracownik połączona z modułem kadrowo-płacowym, w której pracownicy mają bieżący podgląd swoich danych osobowych i adresowych, udostępniony jest także wgląd do dokumentów płacowych. Aplikacja umożliwia wystąpienie o różnego rodzaju urlopy, jak i okazjonalną pracę zdalną. Prezentowany jest także kalendarz pracownika pokazujący wszystkie zaplanowane nieobecności oraz szereg innych informacji.

Obecnie jesteśmy na etapie stabilizacji pracy tych systemów i codziennej pracy w Instytucie. Każdemu pracownikowi dziękujemy za przekazane spostrzeżenia oraz uwagi na temat wdrożonych modułów, a także prosimy o oczekiwanie na wdrożenie kolejnych. O wszystkich zmianach będziemy Państwa informowali drogą mailową.


[ENGLISH]

As of January 3, 2024, the Simple system applicable to modules: Finance and Accounting, Human Resources and Payroll, Commodity Trading and Project Management has been implemented at IG PAS. Changes have been also applied in the area of Requisition Request registration and Invoice registration – the previously used paper form of documents has been replaced by an electronic system: Electronic Document Workflow (EOD).

The implementation of other modules is also planned for the near future: Fixed Assets, Budgeting, Reports and Analysis/BI. We are working as well on the implementation of Electronic Delegation Requests: domestic and foreign.

Two new applications have been provided to Institute employees. The first is Electronic Document Workflow, where each employee can submit a request for a requisition. Application provides also Purchase Invoices registration.

The second application is mEmployee linked to the HR and Payroll module, where employees can view their personal and address data in real time, and have an access to payroll documents. The application allows requesting various types of leave, as well as occasional remote work. The employee’s calendar shows all scheduled absences and a range of other information.

We are currently in the process of stabilizing the operation of these systems and daily work at the Institute. We thank each employee for the insights and comments provided on the implemented modules, and look forward to implementing more. We will keep you informed of all changes by email.

Posted on